Tabung Cuti Cuti Malaysia

Suka Makan Macam Kami Sila Ikut

Semoga Berkekalan...!

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 27, 2011

Olympic Qualifier Malaysia vs Bahrain




MALAYSIA - BAHRAIN
kELAYAKKAN OLIMPIK KUMPULAN C
27 November 2011
8:30 Malam
Stdm Nasinonal Bukit Jalil
Live RTM & Astro Arena






Kedudukan Kumpulan C



Malaysia 0-2 Syria ( 23 Nov 2011 )
Nazmi Faiz mengasak pemain Syria


Malam ini Skuad Olimpik Malaysia ( Harimau Muda ) berdepan ujian getir iaitu perlawanan terakhir pusingan pertama menentang Bahrain, yang juga belum mencatat sebarang kemenangan. Walaubagaimanapun Bahrain yang berkedudukan satu tangga diatas Malaysia bukanlah pasukan yang boleh dianggap mudah walaupun dibezakan dengan Malaysia dengan1 gol yang mereka prolehi hasil pertemuan dengan Syria pada perlawanan pertama.

Mungkin tuah buat skuad Harimau Muda apabila mendapat 2 kali perlawanan "home" dalam masa terdekat apabila Bahrain yang menentang Jepun di Bahrain terpaksa melalui perjalanan ke Kuala Lumpur. Walaubagaimanapun sekarang, isu keletihan selepas memenangi pingat emas sukan sea diharapkan sudah selesai dimana pemain sudah mendapat rehat yang cukup selama 3 hari sebelum perlawanan malam ini.

Mengenai isu kecederaan, tidak dapat dipastikan sama ada barisan terkuat dapat diturunkan olh Jurulatih Ong Kim Swee memandangkan kedengaran beberapa pemain yang masih mengalami kecederaan setelah mengharungi jadual yang padat di Sukan Sea dan terus ke Kelayakkan Olimpik. Akan tetapi, kita harus yakin dengan barisan pemain simpanan yang mana agak Regular diturunkan dalam kempen Liga Super 2011 & Kempen Slovakia dan kami yakin, tiada sebarang masalah untuk mereka beraksi dengan baik.

Akhir kata doa kami iring dari sini. Dan kepada penyokong, diharapkan dapat memberi sokongan yang jitu dengan penuh semangat kesukanan.


No comments:

Post a Comment

Penaja